Jump to content
lamxuyen

Jet boats: please someone be honest with me.

Recommended Posts

Mặc váy thật đẹp bất chấp vóc dáng

Muốn lựa chọn cho mình những mẫu váy hè năng động, ưng ý, trước tiên bạn phải hiểu về vóc dáng của mình, có như vậy mới có thể lựa chọn được trang phục phù hợp và ưng ý.

Nhưng cũng đừng quá lo lắng về vóc dáng, bởi với những mẹo mặc đồ dưới đây của chúng tôi thì bạn hoàn toàn có thể làm chủ phong cách thời trang của mình dù có sở hữu một vòng eo bánh mì hay bờ vai thô kệch.

1. Chọn váy theo khuôn dáng vòng 1

Nếu bạn sở hữu vòng 1 căng tràn, đầy sức sống thì nên lựa chọn những mẫu  áo cổ chữ V hay cổ tròn rộng để tạo cảm giác cân đối và khéo léo khoe vẻ gợi cảm cơ thể của mình. Với khuôn ngực này thì bạn quả là may mắn bởi diện đồ nào cũng đẹp và gợi cảm.

Tuy nhiên, nếu bạn sở hữu bộ ngực quá nảy nở, bạn cũng có thể lựa chọn những chiếc áo cổ chữ V hay cổ tròn rộng , tuy nhiên không nên lựa chọn những chiếc áo cổ tròn cao, hay cổ nhún, xếp li vì chúng càng khiến cho phần trên của bạn có vẻ nặng nề và kém duyên hơn.

Ngược lại, nếu bạn sở hữu bộ ngực bức tượng, bạn nên chọn những thiết kế cổ cách điệu để tạo cảm giác đầy đặn hơn ở phần trên của mình.

bZBvUBJ.jpg

Lựa chọn trang phục phù hợp với khuôn ngực

Xem thêm tại: https://xuongmayvaydamgiasi.com/thoi-trang/bi-quyet-kinh-doanh-thoi-trang-online-thanh-cong.html

2. Chọn váy phù hợp với phần hông

Bạn có thể chọn những chiếc váy có đường viền ở cổ áo đối với những bạn nữ có vóc dáng hình trái lê, kết hợp với váy chữ A để tạo cảm giác cân đối hơn cho cơ thể của mình.

Phụ kiện cho vóc dáng nhỏ nhắn là sandal có dây quai, để giúp bạn có vóc dáng quý phái thì hãy chọn đôi sandal gót cao hay giầy cao gót mũi nhọn. Bạn có thể chọn giầy vải là phụ kiện yêu thích cho mùa hè và phối hợp với chiếc váy hoa rực rỡ.

sjiWIM1.jpg

Chọn váy phù hơp phần hông cho cô nàng dáng trái lê

3. Chọn trang phục che khuyết điểm phần vai

Với những bạn nữ sở hữu đôi vai thô thiếu gợi cảm, thì việc lựa chọn những mẫu áo không phù hợp sẽ khiến cơ thể trở nên mất cân đối và không gây được ấn tượng với những người xung quanh.

Những cô nàng vai to nên lựa chọn áo cổ rộng hoặc cổ chữ V để giảm bớt sự tập trung chú ý của người đối diện vào phần vai của mình. Nên hạn chế những loại trang phục 2 dây hay đầm cúp ngực sexy vì chúng chính là kẻ thù tố cáo vòng eo kém duyên của bạn.

rTvffV5.jpg

Trang phục cổ trái tim xẻ rộng che khuyết điểm đôi vai rộng

4. Lựa chọn đồ che vòng eo bánh mì

Không ít bạn nữ sở hữu vòng eo bánh mì và cảm thấy khó khăn, khổ sở khi phải diện đồ vì làm cách nào cũng không thể che giấu vòng eo màu mỡ kém duyên của mình.

Theo chúng tôi, với vóc dáng cơ thể như vậy tốt nhất bạn đừng bao giờ nghĩ đến việc diện những trang phục sexy bó sát bởi chúng sẽ là kẻ thù tố cáo vòng eo của bạn và khiến bạn trở nên kém duyên hơn trong mắt người đối diện.

Nên lựa chọn những trang phục với thiết kế rộng rãi, bó sát với tông màu tương phản để tránh sự tập trung chú ý của người đối diện vào một điểm nào đó trên cơ thể.

hulSrdC.jpg

Lựa chọn trang phục che eo bánh mì cực ổn

5. Chọn đồ cho vóc dáng nhỏ nhắn

Với những bạn nữ sở hữu thân hình nhỏ nhắn, xinh xắn thì bạn có thể lựa chọn cho mình những trang phục với nhiều sắc màu và phụ kiện nhỏ nhắn, dễ thương.

Bạn cũng có thể lựa chọn những chiếc váy bồng bềnh để tạo cảm giác quyến rũ hơn, ngoài ra, nên lựa chọn những màu sắc tươi sáng để có cảm giác cơ thể trẻ trung, tràn đầy sức sống hơn việc lựa chọn những trang phục màu sắc trung tính hoặc màu tối.

gGuSgSH.jpg

Nên chọn tông màu sáng nếu bạn sở hữu dáng người nhỏ nhắn

Chúc bạn lựa chọn được những trang phục ưng ý. Nếu bạn muốn Kinh doanh  thời trang chúng tôi cũng có thể hỗ trợ bạn tích cực trong việc nhập nguồn hàng.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you want a boat, buy one. Jets are calm water toys that still don't handle. At the very least TEST DRIVE on a less than perfect day.Plenty of good fresh water used real boats out there. W

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Wingnut said:

If you want a boat, buy one. Jets are calm water toys that still don't handle. At the very least TEST DRIVE on a less than perfect day.Plenty of good fresh water used real boats out there. W

What W said.  I have also heard people complain about the buzzing from the engines at cruise since they are spinning 5k rpm just on plane and higher.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Dennis A said:

What W said.  I have also heard people complain about the buzzing from the engines at cruise since they are spinning 5k rpm just on plane and higher.  

So many here buy the jets for shallow water access. They don't realize that if they do suck up sand in skinny water, it tears the crap out of the jet pump and those repairs are ridiculously expensive, and that's if you can find a shop that knows how to work on them. Tight impeller tolerances in those buggers and they are horribly inefficient even when they are perfect. Ask an owner how much fuel he burns and take a look at how many are for sale after the first year. W

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Wingnut said:

So many here buy the jets for shallow water access. They don't realize that if they do suck up sand in skinny water, it tears the crap out of the jet pump and those repairs are ridiculously expensive, and that's if you can find a shop that knows how to work on them. Tight impeller tolerances in those buggers and they are horribly inefficient even when they are perfect. Ask an owner how much fuel he burns and take a look at how many are for sale after the first year. W

Better hope those vortex dont have as many problems as the current ones.  I follow the vortex facebook page because I was interested in one as my next boat but after seeing the amount of complaints with the medallion locking up, error codes, people sucking stuff into the pumps and having to limp back to the ramp as well as dealers not servicing them after they sold somebody a $80k boat leaves me thinking I'll stick to a boat with a prop and simple mechanical guages.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/23/2018 at 1:16 AM, lamxuyen said:

I already know I love boating. Grew up with one. I know about maintenance costs, and all the surprises that can come up. I'm very much informed on "boating" in general. But I've never been on or driven a jet.

I now have a 2015 Chaparral 243 Vortex with twin 200'"s.  we came from a 2001 235 SSI with a 7.4l, bravo 3.  I chose the jet drive because of the ability to do everything.  wakeboard, tube, surf, crabbing in the sound, carefully run up the river.  So far, I am very happy with my purchase.

On 7/23/2018 at 1:16 AM, lamxuyen said:

It seems like they originally were giant jet skis (thinking bowriders here). They were fun at speed, bad at no-wake, and hard to dock and pilot at idle. I feel like newer offerings from Yamaha / Scarab / Chapparel (sp?) have done things to mitigate that. Yamaha has a rudder. The others do some funky stuff with the "gate" (bucket?) at the back for slow speed maneuverability.

I put on thrust vectors from JBP and my idle control is amazing.  You will slide a bit more with no outdrive acting as a rudder, but you get used to it.  Reverse is opposite to a Yamaha jet or outdrive, but you get used to that as well.  With the jet and buckets, I can spin mine in circles at the dock which is very nice.

On 7/23/2018 at 1:16 AM, lamxuyen said:

Are they still really annoying at slow speed? Slightly annoying I can live with, really annoying could be a deal breaker. Are they "jerky" at takeoff for a skier? Do they still wander sideways from a tube or wakeboarder pulling the boat?

Mine pulls a slight amount when pulling someone, but nothing horrible.  Most of the boats have a computer with numerous settings that control takeoff speed and tow speed.  I set mine at 3 for normal weight people and a set speed, hit the throttle to the stops and the computer does the rest.  VERY smooth.

On 7/23/2018 at 1:16 AM, lamxuyen said:

I know you can't trim out / up on one. How big of an issue is that? Are you just porpoising if you're over idle in larger waves? I don't want to require glassy water to cruise at speed. In prop boats I've always been able to pick the bow up a bit.

The BRP package in the Chap and the Scarab electronically control the RPM's/thrust to keep from porpoising.  Hammer down and it launches out of the water twice as hard as the bigblock and is very stable.  Mine is very good in rough water even being 1500 lbs lighter than the 235 SSI.  If it gets to pounding to bad, just pull back the throttle and it will bring the nose up and plow a bit.

On 7/23/2018 at 1:16 AM, lamxuyen said:

Basically I'm thinking I want to look at a newer 18-19 foot bow rider, as lightweight as I can get (small towing vehicle), and I like the jet boats on paper but I'm not sure I'm convinced. I'm not afraid of hammering a bit and getting wet in rough water, but I've got kids and a wife that would get scared if we got caught off guard by a storm and had to plow back in.

You need to go demo a few boats on crappy days and see how comfortable YOU are.  We all have a different comfort level..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×